Det finns.

Det finns människor och så finns det människor. Det finns dom som sprider energi och så finns det dom som tar energi. Jag hoppas jag tillhör dom nissarna som sprider energi, för annars skulle jag bli less. Jag vet själv hur jobbigt det egentligen är att försöka spendera sin tid tillsammans med någon som inte gör något annat än stjäl ens postiva tankar och energi enbart för att få sig själv att känna sig bättre.
Den personen som stjäl energi istället för ge vill jag verkligen inte vara.

Flygplansbolagen som gillar att dela upp människor i klasser, flygvärdinnor som mer än gärna drar för gardinen till första klass och kollar tillbaks med en blick sägandes "Om ni bara hade arbetat lite bättre".

Den klass som inte förmår sig att ha förstående för andra klasser vill jag inte tillhöra.
Den personen som stjäl energi istället för ge vill jag verkligen inte vara.

Jag är och kommer va den jag är, på gott och ont förståss. =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det härligt att man kan välja själv hur man vill vara?! :)

2010-02-11 @ 01:16:35
Postat av: Robin

Det är så topp! Ps. Tack för alla kommentarer =) det är alltid lika kul och läsa!

2010-02-11 @ 16:23:57
Postat av: Milla



Jag lovar, du är en energigivare Robin, fortsätt med det. Den som ger gott får gott tillbaka!

2010-02-11 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0